.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی مدیرعامل جدید سازمان فضای سبز شهرداری ساری

مدیرعامل جدید سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ساری معرفی شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری ساری ، علی رضا حمیدی به عنوان سرپرست جدید سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ساری معرفی شد.

براساس این گزارش در جلسه ای که بدین منظور با حضور سید علی حجازی شهردار ساری عصر دیروز در این سازمان و با حضور اعضای هیئت مدیره سازمان مذکور برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های حسین حبیب نژاد مدیر عامل اسبق سازمان پارک ها و فضای سبز که در قالب اهداء لوح تقدیر انجام شد، مهندس حمیدی از کارشناسان این رشته تحصیلی در این پست معارفه گردید.

شایان ذکر در این جلسه مهندس حجازی شهردار مرکز مازندران ضمن تأکید بر اهمیت و نقش مهم فضای سبز در زندگی شهری گفت: " رویکرد شهرداری ساری در سال جاری توجه ویژه به مقوله ی فضای سبز و مبلمان شهری است".

حجازی با بیان اینکه شهروندان برای موضوع فضای سبز اهمیت زیادی قائلند بر توجه ویژه مدیران شهرداری بر این امر تأکید نمود و اظهار داشت: " بازخورد افتتاح پارک کشاورز نزد شهروندان و ابراز رضایت آنها از این مسأله شاید بیش از سه برابر افتتاح پل روگذر ولی عصر (عج ا...) و دیگر پروژه های اجرایی بود".

یادآور می شود سرانه فضای سبز شهری تا قبل از آغاز بکار شورای اسلامی در دوره ی سوم و منتخب شان در شهرداری ساری زیر یک مترمربع بوده که این رقم در سال جاری به 2 مترمربع رسیده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.065 seconds.